Saturday, March 14, 2009

ThAnX KoRaNG.....

Assalamualaikum....
mggu ni adalah minggu yg menensenkan..mggu 10..masing2 sibuk nk submit asgmnt....da la upsi ni jenis bg asgmnt yg byk gile...tp seda xseda da 3 taun aku kat sini....nsb baik la still leh survive lg...huhu..alhamdullilah....Allah masih panjangkan umur aku..beri aku kesempatan utk perbaiki diri aku ni....

hari ni....hari niii...aku xsangka aku jd cmni....xsemena2 air mate aku jatuh....ntah la....kdg2 aku xmintak pon...aku xsuruh pon die jatuh...tbe2...die mengalir tanpa henti...ape bole aku buat...selain biarkan...dan lap...tu je yg mampu aku buat....kehadiran yg xdiundang....mgkin dgn air mate akn buat hati aku lebih tenang....tp tu hanye sikit saje keresahan yg hilang...hakikatnye byk lg bende yg aku pendam kat dlm hati ni....aku sentiasa bermain ngn emosi....yg mungkin lame2 akn memakan diri aku sendiri....
ape2 pon...aku nk ucapkan a very2 big thank u kat najib.....thanx....sbb ko ad ms aku perlukan ko....time kaseh sbb temankan aku td....xtau cmne nk bls jasa baik ko....thanx sbb sudi dengar ape yg aku ckp n bg support kat aku...aku xkan lupe ko sampai bile2....thanx 4 being my frenz....
pade syai n eyza...time kaseh kat korg juga....sbb temankan aku td...so far byk bende yg kite kongsikan.....susah senang insyaAllah bia kite same2 rase....mudah-mudahan kite akan berjaya....huhu...thanx korg....

persatuan....sbb bende ni lah aku belaja banyak benda....dr sekolah sampai lah sekarg....xda persatuan yg xda masalah..sikit sebanyak mst ad....bukan tujuan aku nk nk salahkan sape2 bile ad masalah....cumenye dlm persatuan ni lah..aku kenal byk org..aku kenal hati budi org....kdg2 aku pon bukanlah seorg insan yg sempurna..aku terlalu kerdil di muke bumi ni....tp aku tau...setiap insan atau makhluk di muka bumi ni Allah xkan jadikan dgn sia2...masing2 ad fungsi2 yg tertentu....disebabkan itulah....aku kuat kan diri n mampu teruskan idop ni utk terus meneroka diri aku dan mencari2 kekuatan yg ad pada diri....berilah aku kekuatan dan semangat....kdg2 aku lemah dan terleka dlm meneruskan kehidupan yg penuh ranjau ini......

sblm tu....time kaseh pade sape2 yg sentiasa bg aku support...dorongan...dan ape2 saje sama ad secara langsung atau pon x..(sori xdpt sebut name kalian sume)....jase kalian aku xkan lupe sampai bile2...hanya Allah je yg mampu balas baik semua kebaikan korg....

k...ni je yg mampu aku coretkan....wassalam...adios alagapos....
.: kalau nak tahu kita ni tinggi ke rendah, jangan tengok ke atas tapi tengoklah ke bawah :.

No comments:

Post a Comment