Tuesday, March 3, 2009

I LiKe N mISs ThiS MoMeNt....

Skrg tiap2 petang mst akan hujan...hujan tu kan rahmat....mungkin ade org lain yg sgt mengharap kan hujan setelah sekian lame kemarau....kalo setakat kain xkering sbb ujan...tu small matter je la....xyah nk risau sgt....ramai lagi org kat luar sane yg hadapi dugaan yg paling besar....setiap manusia akan di uji....cume nye kite perlu sabar....Allah suka akan org yang sabar....

Td mase g library....aku daptla jugak buku yg aku nak..walopon xda la banyak yg aku dpt..sekurg2 nye ade la utk aku wat asgmnt....huhu...mase kat lib td..aku jumpe ngn wanis...umi..farizal aka atan...kily...rajin diorg ni kat lib...huhu...kuar je dr lib...ujan sgt lebat...da la janji ngn org nk jumpe....sian sbb kene tggu aku sampai ½ jam...kejam nye aku....huhu..(sori ye terlambat)..hahaha

Sampai je bustop td....aku terserempak la ngn hafiz..lah..faiz..engku je yg aku xnmpk batang idong die...faiz ckp die da balik.....cite pasal diorg ni teringt aku mase kat kg pagi....best jugak duk situ....xda sape nk kacau kalo duk sane..sbb line tepon xda...3 hari aku kat sane..hp aku diam seribu bahase....hehe..kt sane xpk pon ape2 masalah..relax je..tenang..mmg betol2 suasana kampung...i like it...bile agaknye nk sampai sane lagi ek..korg jom la kite p sane lagi eh...hehe....i miss the moment at kg pagi....huhu

otw ke kg pagi.......

at the jeti of kuala tahan

kami balik dulu yer....hehe

i like dis pic...muke aku pon da same wane je ngn korg..hahaha

lah..masyi...n hafiz..smile!!!

i dun know why we r so hepi..hehe

jeti kg pagi....ktrg sampai je..sume bz nk sambut..VVIP da dtg la katekan...hehe

i like dis view...miss it..huhu

k...next time continue lg...adios alagapos.....

3 comments:

  1. hai nuha iyala tu hujan pun satu ujian dari yang Mencipta hujan. kadang rahmat dan kadang tu bala. hati2 k.
    bah...rajin sungguh kawan2 kita kan.
    aku ni jak yang malas sikit.
    jerak uda p arkib....
    adios alagapos

    ReplyDelete
  2. suka tengok gambar2 ni,.....
    hapy gilalallallal
    yang penting aku tak gila

    ReplyDelete
  3. hehe....ko tu bah..rajin g arkib..explorace g arkib..ni kene masuk book of record ni....hahaha....

    din jgn gila din...
    kalo ko gila..payah aku nanti...
    ilang sudah kawan aku satu bah...hehe

    ReplyDelete