Friday, March 27, 2009

HoBi AkU......

kelas semantik td aku cm xda mood.....

sbb bgn lmbt..so cm mls je nk g kelas sbnrnye..tp try gagah2 kan gak...

mate sembap tahap cipan mati.....jalan pon cm nk xnak je...mate tggl separuh bak kate ecot....hahhaha...

kat kelas asek ketawe je ngn ecot..ecot yg ajak aku wat bende xbaik kat kelas.....hahaha...=P

pas kelas g lib sbb nk usha bahan utk mikrotchg bm aku....dpt la jugak idea nye nk mengajo ape nanti....mintak2 la menjadi ape yg dirancangkan....

ujan sgt lebat.....nk balik tp terbantut jap....jmp mekna, eyza, ishah n ramai lg la dak2 sej.....msg2 bz wt asgmnt....mls nk kacau org..w'pon tu mmg keje aku....hahaha...tp aku sempat kacau mekna, eyza n ishah..sbb rs xsedap bdn je kalo satu hari xkacau n sakat org..mcm ad yg kurg je nanti....(hobi aku)....hahaha..pastu ketawe smpi xingt dunia....wheee~....tu yg best..nuhaa dan ketawe xdpt dipisahkan.....hahaha..wheee~

nite sume..malam sume...zzzZZZzzzZZZzzz.........

No comments:

Post a Comment