Monday, March 2, 2009

isnin oh isnin....

Hari ni ari isnin..sbnrnye aku xsuke sgt kalo ari isnin..dr sek dulu mmg cmtu..mebi sbb die permulaan hari nk sekolah..jd aku xsuke..ad perhimpunan la…kene dgo ucapan yg pjg2 dan bejela2..huhu..tp nanti aku kene jd cm tu gak…xpe2 redo…ari ni kelas aku cume ptg je..kul 2 td..kelas mikrotchg BM..best..aku suke kelas tu…seronok belaja dlm kelas tu..kdg2 aku jadi student..tp arini aku kene jadi penilai utk model diskusi…byk juga la yg aku komen..(mcm bagus aku ni)..hahaha..ala komen utk kebaikan..kritikan membina…hehe…nanti turn aku plak yg kene aja…jd siap sediala aku dr skrg…takut gak la….nk x nak aku kene buat gak….


B4 g kelas td..ade satu bende yg berlaku….ntahlah..aku xtau nk klasifikasikan bende ni sbg ape….masalah nye yg kene kawan baik aku…how dare la org tu sggup buat kawan aku cmtu….agak kejam la…tp nk wat cmne kan..manusia..bile2 bole berubah…bende yg kite xkan dpt jangka bile menilai hati manusia…cume ape yg aku nk kawan aku buat skrg…die kene bersabar..ingat Allah…satu hari nanti die akan jumpe jugak bahagia yg die cari selama ni…ni cume permulaan hidop..byk lagi bende yang akan berlaku utk ms akan dtg…cume aku nk die tau…no matter who u r…I’m always beside u…=D..kite kan kawan…remember that k…


Biase la…mlm ni aku ad meeting..tokoh korporat la katekan…huhu…korporat ke????hahaha..meeting utk program simfoni warisan…kire prgrm besa la utk persatuan aku..harap2 la berjaya…bende ni la nanti akan jd kenangan aku bile aku kuar dr universiti….amin….
Ok…next time continue lagi…k..adios…

No comments:

Post a Comment