Thursday, March 19, 2009

HaRi2 Ku.....

Assalamualaikum....petang kawan2....mggu ni mmg mggu yg membzkan diri..huhu...mujurlah beberapa asgmnt aku da di submit..lega la jugak hati den ni...proposal aku je tgh menunggu aku....bile agaknye nk ditaip...hehe...xpe2 nanti aku menyusul utk taip bende alah tu...abes kelas td aku balik rumah utk ‘meneutralkan’ balik idop aku arini...buat keje last minit..cm ni la gaye nye....buku betimbun2 atas meje ni...yg xpulang kat lib pon byk..ntah bape juta agaknye aku kene denda ni.....teruknye aku....duit nye abes kat situ je....sedekah kat lib upsi yg kaye raye ni...hehe...

Da la semalam jln2 kat convo fair sampai xingt dunia..padahal xbeli pape pon....sampai aku telupe nk drop kursus yg aku tersalah amik...ade ke aku teradd latihan ilmiah geografi..cari nahas tol aku ni..penat2 3 taun aku blaja sejarah..tbe2 kene wat latihan ilmiah geografi..matilaaa cmni..haha....tp salah aku...xpe2 dimaafkan.....=D

Convo fair semalam...kwn2 aku lawan futsal..tp kalah..bukan rezeki diorg..aku cume tgk kejap je....sj2 bg support sikit kat member2....pastu jalan2 ngn fizi, ecot, diyana, wanis n dayah...jumpe la ngn dak2 kelas aku....ermmm...gerai2 jualan pon sikit je....kurang meriah la jugak....artis dtg...tp kurang penonton nyer....xtau la mane silapnyer....mgkin masing2 bz ngn asgmnt kot..al maklumla mggu2 terakhir ni....phm2 jela....


bgnan suluh budiman.....sempat la aku take a photo..hehe


futsal....daus md zin tu..22..hehe

sori korg..gambo cm kabur2 je ni....pas kelas trus g convo fair...

Ari selasa aku g arkib ngn eza, huda, keoi, anip, n dak2 TSI.....cr bhn utk research aku...alhamdullilah jumpe gak bhn2 tu.....so far sumenye berjalan lancar....cume ms kat arkib ad prob sikit la..biase la bhn aku lambat nk dikeluarkan....terpaksa aku tunggu dan terus menunggu....kat arkib aritu..ramai dak sekolah...katenye diorg nk wat kerje kursus..how hebatnye diorg....aku dulu wat keje kursus xda la sampai g arkib...yela..aku sek kampung....xmcm diorg....dunia makin moden....kehidupan makin canggih...

tabah menunggu bahan..w'pun da penat.....

khusyuk teramat sgt.....curik2 amik pic eza...huhu

dak2 sekolah yg bz jugak nk wat keje kursus..mengalahkan ktrg yg nk wat tesis..hehe

Macam mane agaknye kehidupan kite 10 tahun akan datang.....seperjalanan aku kat KL....aku tgk ribuan manusia ada kat situ....kenderaan yg bertali arus..xputus2...jem sana sini..aku xdpt bygkan kalo suatu hari nanti aku kene tggl kat bandar2 besa cm KL, JB, Penang n kat mane2 lagi..idop yg penuh dgn kesesakan.....mcm xda ruang nk bernafas pon....mesti stress kalo tiap2 ari idop mcm tu..tiap2 ari bergelumang dengan jem kat jalan raya....huh!!!!putus urat aku nanti...gile agaknye..hahha....lg2 bile da ad family...byk bende yg kene fikir.....balik keje fikir rumah...fikir tu..fikir ni...tu la cbaran idop mase akan dtg....waaaaaaaa...takottttttttt.....



k....penaku henti di sini dulu..mate aku pon da berpinar2 ngadap laptop lame sgt...

wassalam...adios alagapos...

No comments:

Post a Comment