Tuesday, March 3, 2009

DeNgAR Ni...MaK Nk NaSiHaT....



Pagi kawan2 ku...
Banyak bende sebenarnya yg aku nk wat arini....mcm2 la...semalam meeting aku sgt hot..haha..biasela tu...kalo x hot..bukan persatuan kitrg la tu...mcm2 yg jadi semalam....penat seh pk....huhu...betol x korg?? (eza, syai, eddy)..hehe..diorg je yg mengerti.....ape2 pon..kite mst wat yg terbaik k....kamonnnnnnn......

Da la malas nk cite pasal meeting tu lagi...arini kawan2 aku ramai gak yg g arkib...eza, huda, diana, fizi, ecut, dan lain2 kot..aku pon xtau...aku ni pemalas....mls nk join diorg...huhu...bende2 ilmiah aku xnak ikot..ape la nk jadi ngn aku ek....diorg bz ngn research diorg...aku xjoin pon...xsanggup rasenye nk join...xpe la...bia aku wat tajuk aku sendiri...hehe...


ni mase kitrg g arkib ramai2 ngn dr badriyah....

kawan2 ku yg sengal mase di arkib...izaura...diyana..bb..ecot n fizie...


Ermmm....rasenye..pasni aku nk g lib kot....bukan ape...nk pulang kan buku....asek kene denda lambat pulang buku je...sakit r mcm ni....bace nye xjugak....huhu...buat perhiasan je atas meja study aku ni...xpenah nye disentuh..tgk dr jauh je...haha....semalam mak aku kol....biase la....bual2 la ape yg patot......tanye 2..tanye ni....last2 die advice aku...

~ “Jgn nk bz meeting memanjang je...study jgn lupe...ni nk exam asek sebuk je...exam ke mane...sume ke mane..nanti pointer jatuh baru tau.....”~

~ “ermmm....baeeeekkkkkkkkkkkkkkkk..................nuhaa xlupe pon...mak doakan la nuhaa eh.....”~

~ “doa je pon xgune...kalo xda usaha....buku tu dibace..jgn nak main jer...”~

Huhuhu......baeeeeeeekkkkkkkkkkk...tu je yg mampu aku jawab...huhu...aku tau niat mak aku baik...die cume ingtkan aku je....xnak anak nye ni lalai....time kaseh mak....walaopon dalam kelaseran kate2 mu itu...aku terime...telinge ni udah biase mendengarnyerrr....da lali pon.....hahaha.....(mintak maap mak)..=D

K la.....moge arini akan lebih baik dr semalam.....k..adios alagapos....




No comments:

Post a Comment