Thursday, April 2, 2009

U MuST b BrAvE!!!!!!!!


ermm...

one more asgmnt is waiting 4 me...


makin tggl 1 makin la aku jd malas nk wat...tp nk submit gak mggu ni.xsggup nk ngadap lg..

tolon2...huhuhu..


semalam ms kelas dr bad...byk bende yg aku belaja...setiap butir kate2 yg kuar dr mulut die sentiase jd pembakar semangat aku dlm meneruskan idop ni...teringat kate2 die...


~u must be brave, confident....xkesala umur awak berape...selagi bende yg kite nk ckp kan tu sesuatu yg benar dan betul..katekan saje....yg penting u must be confident~


that's right what u said dr..terfikir aku ngn kate2 yg dilontarkan oleh dr bad tu...dialah pembakar semangt aku..huhuhu.


mlm nye plak....

kelas batal....actually kitrg kene perli ngn lect..huhu.....ape la nk jd...makin senior makin la wt hal...xpe2..tp tu la kenangan yg akn aku ingt smpi bile2...hehe..


ktrg mmg pantang kalo kelas xda..pe lagi..bukan nye nk muhasabah diri..makin la bising n besuke ria....tp utk memujuk lect kitrg pon kmpul la duit ramai2..belikan sumthing yg bole meyejukkan hati beliau...sumthing like cake ke..coklat ke....whatever la...


da puas borak2 dlm kelas ktrg lepak2 mkn roti canai...mcm biase la lepak2 ngn ecut, fizi, dayah, diyana, eza, huda, fiza, barak, jusih, nazirah ngn umi....ketawe mcm org xingt dunia....gle...hahaha..lg2 bile ngn ecut...whee~..sedih la plak nk tggl kan zaman2 cmni...pasni bkn selalu dpt wt cmni lg..kalo bkn time study kat u...tggl 1 sem je lg....wawawa..sob..sob..=(


adat dunia..ad pertemuan..ad perpisahan....(nk sejukkan hati sndri)....yg penting redho n ikhlas menerima segala yg berlaku dlm idop ini....wheee~


ok...stop kat sini dulu..sbb ad kelas semantikos pasni...adios alagapos...=)

2 comments:

  1. huhuhhu...aku pun sedih jgk nuhaa...tinggal sem dpan je masa yg ada utk kita lalui sume kenangan blaja ni bersama..sedih2...

    ReplyDelete
  2. tu la..tggl menghitung hari je ni...sob..sob..

    ReplyDelete