Saturday, April 25, 2009

Da LaMe......

assalamualaikum.....
waa..nampaknye da lame gile aku xcoretkan sesuatukat blog aku ni..jenguk pon da lame aku xjenguk..kekangan mase n kebizian aku menghalang aku utk bermanja-manja dgn blog aku..huhu...
yelah..diwktu2 exm ni...aku xtau la aku bz ape..nk kate bz ngn stady xjugak..same je aku tgk...time stady yer aku stady..kalo x aku duk diam je...hehe...so far..da dua paper aku amik...bole la tahan susah n senang nye...no komen ..yg penting aku da berjuang n berusaha utk exm ni...moge2 dpt la ape yg aku impikan...3 paper lagi yg tunggu aku....KPT...proposal..n semantik....go nuhaa....wheee~..
banyak bende yg berlaku sepanjang aku xbergiat aktif ngn blog aku....huhu....aku rs nk dekat 3 minggu aku xupdate blog aku ni....firstnye mase tu aku bz ngn baktisiswa aku kat besout....n then aku nk exm....da la xda study week..waa kejam2...hehe..uruskan byk bende....aku setelkan sikit2 aku nye simfoni warisan....cr sponsor lg selagi terdaye...last2 dpt jugak..alhamdullilah....pastu...di saat2 ni aku berase gembire n bahagia menyambut teman baru dlm idop aku....huhuhu...aku suke.....wheee~..tu yg menyebabkan aku lupe jap ngn dunia blog aku....
tp arini tbe2 aku rs nk coretkan sesuatu kat blog aku....anything that i like 2 story.....hehe....nwey wish me luck k....
wassalam..adios alagapos...

2 comments:

  1. aduh lepas juga rindu baca entry sahabat aku yang vouge ni
    hahhah
    nuha aku doakan moga kejayaan milik kita bersama.amin

    ReplyDelete
  2. go nuhaa go...
    all the best to us...
    muahx...
    hehehe...
    chaiyok2x...

    ReplyDelete