Friday, September 4, 2009

TaK Taw PoN....

assalamualaikum....

da lame xtulis kat entri ni..
sbb nye xtaw nk tulis ape...huhu..
memandangkan minggu2 ni adelah mggu yg membzkan...
byk gle keje yang perlu di anta b4 raye....
feel nk raye pon xda..sbb bz wt asgmnt..
tp no hal la....raye tetap raye..asgmnt tetap asgmnt..tesis tetap tesis...
yg penting fokussssssssss....=))



da lame xamik gamba..ni mase tgh tggu dak2 ni angkat barang2...aku duk abes kan ms kat sni..huhu

bile xda keje..ni la keje aku..hehehe

menunggu org tersayang yang xkunjung tbe lagi...mane la peginye...

nadia xda gigi..aku ade gigi...hahaha..tu beza aku ngn dia..

p/s:gamba2 ni xda kait langsung pon ngn entri yg aku tulis..sj je aku letak..nk memenuhi ruang..hehee

1 comment:

  1. wah..akk.steady ek amk gbr eh.huhu..xsudi pn nk tlg angkt kotak sama..waaaaaaaaa.............

    ReplyDelete