Thursday, September 17, 2009

SeLaMaT HaRi RaYa....

alhamdulillah...
akhirnya b4 raye aku sempat siapkan keje aku...
berkat kesabaran..insyaAllah semuanya akan berjalan lancar....
tbe masenye utk aku balik umah....tggl lagi 2 hari je nk raye..huhu
cepat je mase berlalu...
tup2..hari ni la hari terakhir aku buke pose kat upsi...touching gak la..huhu
xsangke secepat ni..rs mcm ari tu je aku masuk upsi...
esk pagi kul 10 aku akn balik ke johor...naik bas..
doakan lah moge2 perjalanan aku berjalan lancar dan aku selamat smpi kat johor..
seminggu aku cuti raye...bestnyer..tp keje tetap melambak..
ptg td sempat gak la jumpe n borak2 ngn izan..syai..n ct..
g jumpe lect..jumpe cik ct..dr hayati..wish hari raye..hehe...
k la...selamat hari raye semua..maaf zahir batin...halalkan makan minum...
mintak maaf kalo ade salah silap yang tersengaja ataupun x..

p/s: air hitam..nantikan kepulanganku..huhu...mintak2 raye ni dpt jmp faiz..=))

No comments:

Post a Comment