Tuesday, August 25, 2009

Rindu bertandang...

tibe2 pagi ni lepas sahur...aku rindu sgt ngn family aku...T_T
xtaw la nape..teringat plak mase bersahur n berbuka ngn family kat umah...=((
cmni la hidup diperantauan..tp nasib baik dlm negara..masih dekat lagi la ngn umah...
lagi2 bile dengar gemersik suara bacaaan al-Quran kat masjid..aku teringat kat abah...
aku teringat suasana kat rumah aku...teringat mak..abah ngn adik2...
waaa..xsanggup nk tulis banyak2 lagi..
titis demi titis manik jernih mataku jatuh ke pipi..
cukup2...
Ya Allah..berikan aku kekuatan dan ketabahan menempuh hidup ini...
berilah perlindungan kepada keluargaku dan berkatilah hidup mereka..amin..
mungkin ini bole meredhakan kerinduan aku...
yang aku mampu..panjatkan doa untuk mereka...moga2 mereka selamat dan sentiasa dilindungiNya..amin..insyaAllah...


p/s:betul la kate izan..bile berbuka ngn korg rs terubat sikit rindu pade family...alhamdullilah..moge2 kita semua diberkati hendaknya...amin...

No comments:

Post a Comment