Wednesday, August 19, 2009

hari ini dan semalam...

assalamualaikum....
alhamdulillah aku masih dipanjangkan umur sehingga ke saat ini...
erm...arini aku cume ade kelas kul 8.00 pg tadi..kelas sejarah asia timur jauh....
so far so good...alhamdullilah aku xmengantuk mase kat kelas..dpt fokus ngn bende yg diajar..
tp bile puan wan tanye xda nye jugak aku dpt jawab..hehehe...ms tu aku terlepas pandang...
sori puan wan..lain kali bole jawab ea...
after kelas aku g makan roti canai..sume kwn2 aku da lame mengidam nk makan...
aku pon da lame xmkn roti canai...so join je la skali..
pastu aku terus balik...da lame rsnye x g library...huhu..buku library pon ade yg aku xpulangkan lg..
alamatnye aku kene menderma la lagi kat library ni nanti..nasib bdn..hahaha
semalam...
erm..aku xwat keje langsung..i mean keje2 berkaitan ngn asgmnt n tesis la...
huh!(nuha xbaik mengeluh)....
cume pagi tu je la..b4 g pekan ngn dak2 ni aku wat la sikit keje aku....
balik dr pekan da dekat kul 3 ptg..tunaikan dulu ape yg wajib...
mate pon layu je..aku pon tido..
bgn tdo je masuk asar....tunaikan dulu kewajipan terus rumate aku ajak main jutaria..donkey n happy family...
seronok..sbb dpt release tension...hehehe...pk nk menang je..tp kalah jugak aku...aku lum tunjuk taring lagi..ngeh3...
malam plak..bc la sikit2 buku tu....pastu aku terus tido...ZzzZzzz...
p/s: nuhaa..jgn kuat tido..hehehe

No comments:

Post a Comment