Monday, July 20, 2009

KeRaMaT KeR???

Assalamualaikum....
mase berlalu begitu pantas...sampai kdg2 aku xsedar...pejam celik program keramat PERMAS tu da pun selesai....tp ade bende lagi yg belum selesai...post mortem..bile la agaknye nk post mortem..hahaha..sume akan kene..termasuk la aku kot..hahaha...aduhai..hari pertame je da mcm hambar je....aku pon xsempat nk tgk perasmian..ntah cmne gayenye....mase tu bz...aku kan xda keje..so terpakse la jadi kerahan tenaga..ke hulur ke hilir..ntah pape ntah...aku puas...puas kot...mcm xda feel plak..ape yg jadi xseperti yg diharapkan..sedih seh...
yg penting buat keje kene ade niat yg betol..program ni atas name persatuan..bkn nye individu...so team work kene best...kalo sorg buat taik..sume akan kene...kene la ade tanggungjawab bersama...ni x..masing2 sibuk nk tunjuk hebat...alahai..sempitnye la pemikiran...kalo setakat nk dapat name sorg2 baik xpayah..buang mase je....idop kite ni mmg memerlukan org sekeliling..jage hati org2 bawahan ni...jgn ingt bile kite berada kat atas kite akan selamat...org2 bawahan ni jugak yg sebenarnye melaksana kan tugas...xda diorg xda la program tu berjalan...terime kaseh la kat kengkawan2 dan ajk2 pelaksana yg membantu sama ada secara langsung atau pon x..thanx korg...Allah je yg dpt balas segala kebaikan korg....mintak maaf kalau ade slah silap terkasar bahsa dan bicara...kdg2 emosi ni menguasai diri...bile kite mengalah xsemestinya kita kalah..kite menang sbb kite pandai mengawal situasi...bile kite diam xsemestinya kite salah...sbb kite kene yakin yang kebenaran akan dtg dgn sendirinya..juz wait n c...
yang da lepas biarkan la berlalu...tp kdg2 xleh jugak dibiarkan berlalu gitu je...kene bg pengajaran sikit..baru ade kesedaran...banyak bende yg aku belaja dlm melaksanakan program ni...sume2 ni aku akan kenang dan ingat sampai bile2...thanx dgn org2 yg sentiase kerja bersama2 ngn aku...thanx u all...jasa kalian tetap aku kenang...insyaAllah..
p/s: kite mmg memerlukan org2 disekeliling kite..sbb bile kite meninggal dunia kite memerlukan orang2 disekeliling kita ini untuk mengangkat jenazah kita ke kubur...moge jadi renungan bersama..renungan dan nasihat utk yg menulis jugak..wheee~

No comments:

Post a Comment