Friday, July 31, 2009

H1N1 dah datang....lari!!!!!!!!!!!!

akhirnya selamat jugak aku sampai rumah...malam td dalam pukul 10.15pm aku sampai rumah..terima kasih kepada perkhidmatan bus UPSI sbb anta kitrg secara free..jasamu tetap akan dikenang..terima kasih gak kepada kedua2 pakcik yg bawak kami sampai ke johor...Allah saje yg dpt membalas kebaikan kalian....

mujur UPSI menawarkan perkhidmatan sedemikian...sbb tiket da abes..da la kitrg kne kuarantin..so xleh la nk g ke mane2...aku bertolak dari UPSI kira2 jam 3 petang...pastu benti kat seremban..makan2 n solat...benti kat tol jasin..tangkak utk anta budak...pastu kuar tol yong peng n benti kat situ lebih kurang jam 7.50pm...aku xmkn pon mase kat yong peng sbb da xsaba nk balik..huhu...pastu benti kat bustand batu pahat..kat situ ramai la yg turun..pastu terus g parit raja n terus ke air hitam..bas UPSI pon benti depan taman perumahan aku...hehehe...dpt layanan first class..terima kasih pakcik bas.....whee~

bas pon meneruskan perjalanan ke johor bahru..mebi diorg sampai jb dlm pukul 12.00 mlm...insyaAllah semua nye selamat...

disebabkan H1N1 ni..kitrg dpt balik kampung free..cuti sampai 9hb ogos...lame tu..tp keje pon banyak..asgmnt lg..tesis lagi..huhuhu..byk keje tertangguh disebabkan wabak ni...tp ape2 pon setiap bende yg terjadi pasti ade hikmahnya.....

thanx kepade kawan2 yg sentiasa ambil berat kat aku sepanjang aku dikuarantin kan..thanx kat wafred..ecot...meen...najib..barak..sakdi..anip..eda...dayat..syiqah...ayu..eyza..syaiha..ct...dan ramai lagi yg sentiasa tanye2 aku...thanx u all..xlupe jugak kat kawan2 aku yg same berjuang menghindarkan diri dr wabak ni..pade fizi..diyana..nina..masyi,,,azie...insyaAllah kite sume akan selamat..amin..thanx jugak pade mak ..abah ..dek yoe yg sentiase kol aku tanye bile nk balik johor...huhu...pade faiz thanx sbb sentiase ambil berat diri saya...jase kalian sume insyaAllah tidak di lupa...hanya Allah yg dapat balas segala kebaikan kalian..semoge kita sume dilindungi dari sebarang penyakit...amin...

1 comment:

  1. haha, ade jgk nama aku situ..
    cmtu, ko kene bg la adiah kt aku tuk my besday
    18 Ogos ni...
    ngah tunggu freebies sape yg bertuah la..
    hmm

    ReplyDelete