Saturday, October 31, 2009

HaTi iNi....

kdg2 ape yg kite impikan..xsume kite akan dpt.....

kdg2 ape yg kite xsuke..bende tu la yg terbaik buat kite..sbb kite xtaw ape disebaliknya..

entri ni aku tulis sbb aku tgh memikirkan sesuatu....

fikir punye fikir..itulah kesimpulan nye..

mungkin tu la satu cara nk sedapkan hati aku...

nk tenangkan hati aku...

aku yakin..byk lagi halangan dan rintangan yg aku kene tempuh..

byk lagi ragam dan karenah org yg akan aku jumpe...

mungkin ape yg berlaku pade diri aku skrg..

merupakan titik tolak untuk aku bersedia pada mase akn dtg...

aku memerlukan kesabaran yg tinggi...

aku memerlukan kepositifan fikiran yg tinggi utk aku hadapi sume ni...

mmg kdg2 menyakitkan hati...jiwa dan emosi...tp ape yg boleh aku buat...

aku fikir bagai nk gila..tp....(speechless)..T_T



nape aku perlu takut sedangkan Allah sentiasa ada....

No comments:

Post a Comment