Saturday, October 24, 2009

Aku DaN DiA...

assalamualaikum.....
da lame rsnye aku xupdate blog ni....mebi sbb bz..xda mood nk menulis..dan lain2 lagi..
setelah lame aku xupdate blog ni..
bukanlah bermakna aku xda cite..ade cite..tp.......aku xda mood nk cite..hehhehe
byk bende berlaku kat idop aku sejak beberapa ari ni....
firstly..mase 19hb ari isnin....atok aku telah meninggal dunia...
disebabkan sakit tua...sedekahkanlah al-fatihah kepadanya..
moge2 rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan bahagia dia disana...amin....
maka kuranglah seorang ahli keluarga aku....adat idop..ade yg datang dan pergi...

malam ni kat kg ade wt kenduri arwah sebab da 7 hari...
tp aku xdpt nk ikot g..sbb aku da lame cuti kat kg...aku cume mampu doakan dr jauh...
moge2 segalanya berjalan lancar dikampung....td pg mak aku kol pon..diorg tgh sebuk2 wt persiapan utk kenduri malam ni..

hari ni jugak..aku ade annual dinner...utk sem last aku di upsi....aku pegi....
tp dlm keadaan yg biasa dan ala kadar je..bak kate mak aku..kalo xda duit buat cara xda duit..xyah nk melaram sgt nk tu nk ni...hehehe..baik mak..nuhaa menurut perintah....=I

hari ni jugak...sedar xsedar da 6 bulan relationship aku dan dia....hehhehe....wish me luck k...

byk sgt bende yg berlaku...ade suka dan ade duka..ape2 pon aku terimanye dengan hati yg terbuka..semua ni adalah dariNya.....

No comments:

Post a Comment