Wednesday, May 27, 2009

SeKiaN LamE MenYePiKaN DiRi....

assalamualaikum.....
sekian lame aku menyepikan diri......
bukan bermakne aku lupe kat dunia blog aku....tp ade kekangan yang menghalang aku utk jari jemari aku terus menari di atas keypad ini....
sblm terlambat....w'pon sbnrnye da terlambat...aku nk ucapkan selamat hari ibu buat mak..terima kasih atas segala2nye..hanya Allah saje yg dapat balas jasa mak selama ni...sayang mak!!!..mase tu aku hanye sempat ucapkan selamat hari ibu pade mak...xsempat aku nk balik kg jenguk mak..ni sume gara2 simfoni warisan....tension bile dgr simfoni warisan...huhu....mls r cite pasal simfoni..wat sakit hati je..k abaikan...
hari ahad lepas adalah hari yg sgt bermakna wt aku..hehe...1st time dpt jumpe...seronok...bende yg aku xkan lupe sampai bile2....insyaAllah aku akan jaga dgn sebaiknya...aku akan hargai dgn sepenuhnya...nwey thanx taw..awak da buat saya terharu n gembira....kalo bole utk selama2 nye...wheee~
ptg td aku lepak ngn membe2 sek aku..rindu zmn2 sekolah dulu...mcm2 cite yg kuar td...sorg kwn aku akan tunang ahad mggu depan..tahniah 5ruzy...moge2 kekal n bahgia smpi akhir hayat..kami bertiga entah bile ek agaknye...hehehe..xpe bg peluang kat kwn dulu...t ktrg menyusul la eh...
so far tu je yg aku nk story kat blog ni...next time sambung lg k..
wassalam..adios alagapos..

No comments:

Post a Comment